5 تا از بهترین افزونه های چت وردپرس

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print
افزونه چت وردپرس

با چت زنده می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و به سوالات آنها پاسخ دهید. بدون اینکه آنها را برای مدت طولانی منتظر بگذارید. ما لیستی از 5 افزونه چت وردپرس را برای بهبود تجربه کاربری جمع آوری کرده ایم.

از فروشگاه گرفته تا سایت های وب گردی، درخواست و سوال برای دریافت پاسخ سریعتر هر دقیقه افزایش می یابد. این می تواند فشار زیادی برای ارتباط با مشتری به خصوص با افزایش تعداد مشتری ها ایجاد کنید.

چگونه قرار است شما بدون صرف انرژی اضافی یک تجربه کاربری عالی به مشتری ارائه دهید؟ بسیار ساده است: چت زنده

چرا از چت زنده استفاده کنیم؟

با چت زنده می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و در کمترین زمان به سوالات آنان پاسخ دهید. چت زنده مشکلات کاربران را بدون اینکه برای مدت طولانی منتظر باشند حل می کند. در واقع این تجربه به مشتری احساس با ارزش بودن می دهد.

اما با وجود گزینه های بسیار زیاد، انتخاب از بین این افزونه ها دشوار است . بنابراین برای صرفه جویی در زمان و بررسی هر یک از این افزونه ها، لیستی از 5 افزونه چت وردپرس که برای افزایش تجربه کاربری در سال 2020 استفاده می شود را جمع آوری کرده ایم.

Tidio Live Chat

افزونه چت Tidio

Tidio بر پایه سادگی طراحی شده است. شما می توانید آن را فقط با چند کلیک تنظیم کنید. دارای یک پنل مدیریت برای پاسخ و ارتباط با کاربر می باشد. همچنین Tidio قابلیت ارسال پیام خودکار در صورت نبود اپراتور را دارد.

می توانید ویجت Tidio را ویرایش کرده و بر اساس نیاز خود تجربه جالبی در اختیار کاربران تان قرار دهید. Tidio برای پشتیبانی از 183 زبان دنیا از جمله فارسی طراحی شده تا بدون افزونه مترجم از آن استفاده کنید.

LiveChat

افزونه چت LiveChat

LiveChat به منظور ارائه یک تجربه عالی برای مشتری برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ طراحی شده است. با استفاده از پنل گرافیکی آن، می توانید به صورت همزمان با چندین مشتری گپ بزنید و به سرعت به سوالات آن ها پاسخ دهید. همچنین می توانید به چت ها برچسب زده تا پیام های خودکار از طریق ربات ها ارسال شوند.

می توانید ربات های LiveChat را شخصی سازی کنید. ویژگی ردیابی ربات ها به شما امکان مشاهده مشتری خاص را داده تا بتوانید پیام های متناسب را ارائه دهید.

LiveChat حتی پشتیبانی برای زمان های ناهار که دسترسی به سیستم ندارید مناسب می باشد. با این ویژگی می توانید به صورت دستی تیکت ایجاد کنید تا مکالمه به صورت دراز مدت ادامه پیدا کند.

Zendesk Chat

افزونه چت Zendesk

Zendesk Chat یکی از معدود افزونه های این لیست است که با حالت موبایل سازگاری دارد. این بدان معناست که کاربران می توانند با هر دستگاهی که در اختیار داشته باشند، با شما چت کنند.

یکی از قابلیت های Zendesk مشاهده کاربران در صفحات مختلف سایت شما می باشد. بنابراین می توانید تصمیم بگیرید چگونه و چطور چت با کاربر را شروع کنید.

طی چت با مشتری و بعد از آن، Zendesk اطلاعات را جمع آوری کرده تا شما بتوانید بر فعالیت های کاربران نظارت داشته باشید.

Live Chat by Formilla

افزونه چت Live Chat by Formilla

Live Chat by Formilla یک افزونه چت بسیار زیبا است. می توانید برای ادغام با ظاهر سایت خود آن را سفارشی سازی کنید. رنگ ها و پیام ها را ویرایش کنید، عکس اپراتور های پشتیبان را قرار دهید.

برای مشاهده زنده کاربران می توانید از Formilla Live Chat استفاده کنید. فعالیت آن ها را ردیابی کنید، نوع مرورگر کاربران و حتی صفحه ای که قرار گرفته اند را مشاهده کنید. از این اطلاعات می توانید برای پیام ها و گفتگو های معنی دار استفاده کنید.

Crisp

افزونه چت Crisp

Crisp یکی از افزونه معروف بین کاربران ایرانی می باشد. در بسیاری از سایت های معروف داخلی استفاده می شود. از محبوبیت اصلی این افزونه پشتیبانی از زبان فارسی و سفارشی سازی آن می باشد.

استفاده از Crisp راحت بوده و با چند کلیک تنظیم می شود. همچنین قابلیت ردیابی کاربران با اطلاعات مرورگر، منطقه جغرافیایی و .. دارا می باشد.

کدام افزونه چت برای کسب و کار شما بهتر است؟

شما باید یک افزونه چت را بر اساس نیاز (و بودجه) خود انتخاب کنید، بنابراین می توانید یک تجربه استثنایی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. افزونه های چت نه تنها به شما در انجام این کار کمک می کنند بلکه به افزایش نرخ تبدیل شما نیز کمک می کنند.

 

امتیاز دهید

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email

آخرین مقالات

آخرین محصولات

آخرین محصولات دیجیتال

برچسب ها

لینک کوتاه

https://elementorfa.ir/?p=30974

فهرست مطالب

Avatar
پرهام سبحانی در 23:00

سلام مهندس وقت بخیر
چرا از سامانه هایی مثل گفتینو ، ریتین و رایچت و…. استفاده نکردید ؟
اینا که هیچ محدودیتی ندارن
قطعا درمورد این سامانه ها قبل کامنت من تحقیق داشتید
اما ممنون میشم نظر خودتون رو بگید
بنده الان از گفتینو استفاده می کنم شخصا و واقعا عالی تاثیر گذاشته رو فروشم

پاسخ
المنتور فارسی
المنتور فارسی در 00:15

با سلام
برای استفاده از این سرویس هایی که معرفی کردید، در صورت اضافه کردن اسکریپت به قالب باعث کاهش سرعت شده و به تعداد درخواست ها اضافه میکند. به همین ترتیب در استفاده از این سرویس ها خودداری کردیم.
طرف نظر از از کاهش سرعت، در دسترس بودن اولویت اصلی ما بوده و به همین دلیل ابتدا واتس اپ و دوم سرویس Crisp رو پیشنهاد می کنیم.

پاسخ
محمد زین العابدینی
محمد زین العابدینی در 13:02

سلام
اگر افزونه داشته باشن مشکلی نداره ؟
retain افزونه داره ، اپ برای تلفن همراهم داره 😍

پاسخ
المنتور فارسی
المنتور فارسی در 13:05

با سلام
بسیار عالی. ممنون از معرفی

پاسخ
میلاد خانی
میلاد خانی در 22:07

سلام ، درسته واتس اپ خوبه ولی افزونه کریسپ هم اپلیکیشن اندروید داره ک روی گوشی نصب میشه هم نسخه اندرویدش موجود هست هم نسخه ایفون

پاسخ
المنتور فارسی
المنتور فارسی در 11:52

با سلام
بله درسته نسخه موبایل هم داره.

پاسخ
Avatar
رضا در 15:09

با سلام، خود سایت شما چرا از واتس اپ استفاده می کند، چرا سراغ این افزونه ها نرفتید؟ میخواهیم از تجربه شما استفاده کنیم. ممنون

پاسخ
المنتور فارسی
المنتور فارسی در 15:22

به دلیل اینکه این افزونه ها نیازمند دسترسی به سیستم بوده و بیشتر در ساعات اداری کارایی دارند. ما از واتس اپ استفاده می کنیم چون محدودیت زمانی در ارائه پشتیبانی نداریم همچنین دسترسی در دستگاه های مختلف باعث میشه سرعت پاسخ دهی به کاربر افزایش پیدا کند.

پاسخ

نظرات ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید

نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید