جشــــنــــــــــــــواره نوروز 1403

قالب وردپرس Shoptimizer

بهینه سازی شده برای سرعت و افزایش نرخ تبدیل با ویژگی های فراوان در طراحی
119,000 تومان
4.7/5 - (35 امتیاز)
قالب وردپرس Shoptimizer
Ecommerce-11

بروزرسانی خودکار

بروزرسانی خودکار از پیشخوان وردپرس
Ecommerce-43

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی و راهنمایی محصولات
Ecommerce-44

گارانتی کیفیت

نسخه اصلی و اورجینال محصولات
Ecommerce-18

7 روز بازگشت وجه

در صورت داشتن مشکل فنی در محصول

قالب Shoptimizer یکی از بهترین ها در بین قالب های ووکامرس می باشد. این قالب که قبلا در مقاله 10 قالب برتر ووکامرس معرفی شده بود جز قالب های بهینه وردپرس قرار دارد. سرعت بارگذاری این قالب به شکل قابل توجه ی عالی می باشد. ظاهر ساده و در عین حال مدرن این قالب، باعث شده تا یکی از بهترین گزینه  ها برای استفاده در سایت فروشگاهی باشد. در ادامه به برخی از ویژگی های قالب Shoptimizer می پردازیم.

معرفی قالب Shoptimizer

سرعت در Shoptimizer یک از مزیت های بزرگ این قالب محسوب میشود. به طوری که این قالب با حجم کمتر از 500 کیلوبایت یه یکی از سبک ترین و سریع ترین قالب های مخصوص فروشگاه ساز ووکامرس تبدیل شده است.

سریعتر بودن و سبک بودن حجم قالب، 3 مزیت بزرگ دارد:

افزایش نرخ تبدیل

طبق تحقیقات انجام شده، تاخیر 1 ثانیه در سایت شما باعث کاهش 7 درصدی فروش خواهد شد. این یعنی مبلغ زیادی که توسط مشتریان قرار بوده در سایت شما هزینه شود، از بین خواهد رفت.  سرعت یک عامل مهم برای نرخ تبدیل است.

بهبود رتبه سئو

با بهبود رتبه سئو سایت شما، بخش عظیمی از کاربران از طریق جستجو ارگانیک وارد سایت شما شده و در نهایت تبدیل به مشتری می شوند. پس داشتن یک قالب بهینه کمک بسیاری در این زمینه خواهد کرد.

سریع تر از رقبا

قالب Shoptimizer با 5 قالب برتر ووکامرس بررسی شده است. عملکرد و رتبه قالب Shoptimizer را در زیر مشاهده کنید.

قالب وردپرس Shoptimizer

تولید خودکار و فشرده سازی CSS

قالب وردپرس Shoptimizer دارای گزینه های مربوط به فشرده سازی و افزایش سرعت سایت می باشد. قالب به طور خودکار فایل های CSS را به صورت فشرده ایجاد کرده  و به صورت پویا (Dynamic) برای هر صفحه نمایش می هد.

امتیاز سرعت باورنکردنی

با اجرای Shoptimizer از طریق Google’s Lighthouse audit نتیجه ای عالی تنها 630 میلی ثانیه دریافت کرد! نسخه های جدید Shoptimizer هدف خود را برای افزایش سرعت و افزایش امتیاز قرار می دهند.

قالب وردپرس Shoptimizer

سازگاری با صفحه ساز المنتور

قالب وردپرس Shoptimizer دارای درون ریز خودکار بوده و فروشگاه شما را با استفاده از صفحه ساز المنتور راه اندازی می کند. یعنی برای ویرایش صفحات مختلف این قالب نیازی به کد نویسی نبوده و تنها با درگ کرن ویجت ها، می توانید تغییرات دلخواه خود را در قالب پیاده سازی کنید.

قالب وردپرس Shoptimizer

طراحی شده برای فروش بیشتر

قالب بهینه شده برای افزایش نرخ تبدیل یکی از مهم ترین ویژگی های قالب های فروشگاهی باشد. این کار بدون نیاز به صرف کردن وقت بیشتر و یا هزینه کردن برای طراحی بهتر انجام می شود.

برگه تسویه حساب سریع

در تنظیمات قالب، گزینه ای برای حذف سربرگ و پاورقی در صفحه تسویه حساب وجود دارد. این کار باعث شده تا کاربران هواس پرتی در هنگام خرید نداشته و افزایش احتملا خرید را بالا می برد که در نهایت درصد نرخ تبدیل بهتر می شود. امکاناتی از قبیل اضافه کردن نشان های اعتماد و همچنین درگاه بانکی در زیر سبد خرید فراهم شده است.

قالب وردپرس Shoptimizer

اطلاعات اضافی محصول

طی یک مطالعه تحقیقاتی، مشخص شد 64 در صد کاربران به هزینه حمل و تقل محصول فکر میکنند و 61 درصد کاربران به دلیل داشتن هزینه حمل و نقد و هزینه های اضافی محصول، در مرحله یکی مانده به آخر سفارش خود را رها می کنند. تحقیقات تیم Baymard نشان داد که این اطلاعات مهم باید زیر دکمه خرید و دقیقا همان جا که کاربر به فکر خرید محصول است قرار بگیرد.

قالب وردپرس Shoptimizer

جزئیات محصول در اسکرول

در هنگام مشاهده یک محصول خاص، یک نوار چسبنده از جزئیات محصول مانند نام، قیمت و همچنین دکمه اضافه به سبد به صورت چسبنده نمایش داده می شود. این گزینه برای صفحات طولانی که توضیحات زیادی دارد کاربردی میباشد.

قالب وردپرس Shoptimizer

ویژگی های قالب وردپرس Shoptimizer المنتور فارسی

فونت فارسی

در نسخه فارسی قالب وردپرس Shoptimizer حدود 11 فونت فارسی در تنظیمات قالب قرار داده شده است. کافیست تنها با یک کلیک فونت سایت را تغییر دهید.

قالب وردپرس Shoptimizer

بروزرسانی خودکار

نسخه ارائه شده در المنتور فارسی دارای بروزرسانی خودکار از پیشخوان وردپرس بوده و با یک کلیک از بخش پوسته ها، قالب را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

بروزرسانی خودکار قالب وردپرس Shoptimizer

 

Ecommerce-45

نظرات کاربران

10 پاسخ

  1. این حال هاور و نمایش محصولات در فروشگاه (صفحه اصلی) روی محصولات به وجود میاد رو اگر از افزونه‌های المنتور پرو استفاده کنیم هم ایجاد میشه یا حالت استایل قالب و افزونه‌های المنتور پرو و لنترو متفاوت میشه؟

    1. اگر از ویجت محصولات المنتور پرو هم استفاده کنید حالت هاور محصول در تمامی بخش های سایت نمایش داده خواهد شد.

  2. سلام این قالب فقط المنتور رایگان رو داره و ویجت‌هایی مخصوص خودش و اگر المنتور پرو و دیگر افزونه‌های المنتور رو از شما خریده باشیم باید روی این نصب کنیم یا خودش داره؟

    1. با سلام
      این قالب فقط المنترو رایگان را دارد. اگر المنتور پرو رو نیاز داشته باشید باید جداگانه تهیه شود.

  3. سلام خدمت شما
    من الان خودم یک قالب با المنتور برای فروشگاهم دارم و خیلی سرعتش پایینه
    الان بازم شک دارم این قالب رو تهیه کنم با این توضیحات
    درضمن من از مشتریان شما هستم و المنتور رو از خودتون تهیه کردم

    1. با سلام
      قالب Shoptimizer یک قالب فروشگاهی با سرعت بهینه شده می باشد. خجم کم قالب باعث شده تا به یکی از سریعترین قالب های ووکامرسی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تاریخ بروزرسانی 21 بهمن 1402

نسخه 2.7.5

1.29 MB حجم فایل

119,000 تومان

https://elementorfa.ir/?p=66993

شاید دوست داشته باشید