نصب یک افزونه

سلام وقت بخیر لطفا راهنمایی کنید من یه افزونه تحت عنوان زیر مجموعه گیری ووکامرس استفاده می کنم تو هاست نت افراز بخوبی کار میکنه!

اما از هاست ابری ورد پرس ایران سرور برای یه سایت دیگه دارم استفاده میکنم به محض بارگذاری افزونه تا مرحله فعالسازی میره و وقتی میزنی روی فعالساری پنل ورد پرس از دسرس خارج میشه و ارور 500 میده تا وقتی غیر فعالش نکنی کاری انجام نمیشه

المنتور باز سوال شده در ۳ خرداد ۱۳۹۹ در افزونه های جانبی.
افزودن نظر
3 پاسخ(ها)

با سلام

این مورد بیشتر به ضعیف بودن منابع هاست برمیگرده.

باید مقدار Memory Limit رو افزایش بدید.

 

کارشناس المنتور پاسخ داده شده در ۳ خرداد ۱۳۹۹.
افزودن نظر

منم دقیقا همین مشکل رو دارم
همین افزونه رو هاست پارس پک کار میکنه ولی رو هاست های پیشگاه وب ، وقتی میزنی فعالسازی افزونه خطای ۵۰۰ میاد.!!
فک نکنم درست شه.
منکه مجبور شدم از یه افزونه زیر مجموعه گیری دیگه استفاده کنم …

المنتور باز پاسخ داده شده در ۳ خرداد ۱۳۹۹.
افزودن نظر

افزایش Memory Limit با استفاده از فایل htaccess در هاست . برای این منظور وارد هاست خودتون شده و روی گزینه File Manager کلیک کنید تا به صفحه مدیریت فایل‌ها در هاست هدایت شوید. سپس به مسیر public_html مراجعه کرده و به دنبال فایل htaccess. بگردید و بعد از راست کلیک کردن روی فایل گزینه Edit را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که این فایل معمولاً در هاست شما مخفی است. در صورتی که این فایل به شما نمایش داده نشد، از بالای صفحه File Manager روی دکمه Settings کلیک کرده و سپس در پنجره باز شده مثل تصویر زیر، گزینه Show Hidden Files را تیک بزنید. در نهایت دکمه Save را بزنید تا تنظیمات اعمال شود.

نمایش فایل های مخفی در سی‌پنل

در صورتی که در هاست خودتون فایل htaccess. را پیدا نکردید و وجود نداشت کافیه با استفاده از برنامه‌های ویرایشگر متن مثل notepad یک فایل با نام htaccess. بسازید. یا اینکه در همین مسیر public_html روی گزینه New File کلیک کرده و یک فایل با همین نام ایجاد کنید.

پس از اینکه صفحه ویرایش فایل باز شد، قطعه کد زیر را به فایل اضافه کرده و بر روی دکمه Save کلیک کنید تا تغییرات درون فایل ذخیره شود.

php_value memory_limit 128M

افزایش محدودیت حافظه PHP از طریق فایل .htaccess

المنتور باز پاسخ داده شده در ۴ خرداد ۱۳۹۹.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید